.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 2 شنبه


* انكار قتل عيسي مسيح توسط يهوديان، مطلب مهمي است كه پاپ بنديكت شانزدهم آنرا در كتاب جديد خود آورده و به همين دليل انتظار مي‌رود جنجال تازه‌اي در چهان برپا شود. رهبر كاتوليك‌هاي جهان در اين كتاب نوشته است: "شخصاً اعتقاد دارم كه يهوديان مسيح را به قتل نرساندند." وي با نقل مطالبي از كتاب‌هاي عهد عتيق و كتاب مقدس مسيحيان رم تاكيد مي‌كند "در ذات خداوند خشونت وجود ندارد و پيروان مسيح نيز بايد همانند خداوند از خشونت عليه خود و ديگران پرهيز كنند." پاپ همچنين معتقد است: اعمال همانند خشونت و زورمداري موجب تضعيف دين شده و نارضايتي خداوند از بندگانش را موجب خواهد شد." خبرگزاري رويترز در گزارشي كه درباره اين كتاب منتشر كرده نوشته: اولين بار است كه يك پاپ به صراحت يهوديان را از اتهام قتل مسيح تبرئه مي‌كند. وي قصد دارد با اين كار اختلافات پيروان مسيحيت و دين يهود را از بين ببرد.
* يك شبكه گسترده تبليغ فرقه ضاله بهائيت كشف و اعضاي آن دستگير شدند. به گزارش ايسنا، دادستان عمومي و انقلاب بم با اشاره به دستگيري تعدادي از عناصر فرقه ضاله بهائيت كه در پوشش كارهاي آموزشي فرهنگي در تعدادي از مهد كودك‌هاي بم، كرمان و تهران به ترويج و گسترش برنامه‌هاي خود مي‌پرداختند، گفت: قريب به 9 ماه كار اطلاعاتي توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) تا مرحله دستگيري انجام شده است. "محمدرضا سنجري" از نفوذ اين گروه در يكي از نشريات محلي استان كرمان خبر داد و گفت: القاء مطالب و ديدگاه‌هاي فرقه بهائيت در قالب داستان و قصه‌هاي كودكانه از اقدامات اين افراد در نشريه مذكور بوده است. وي افزود: سوءاستفاده تشكيلات بهائيت از فضاي بعد از زلزله سال 82 شهرستان بم كه نيازمند انجام اقدامات فرهنگي، اجتماعي و آموزشي مختلفي بود، كاملاً محرز است و مسئولين بايد با نظارت و حساسيت بيشتر امورات فوق را هدايت و راهبري كنند.
* تلويزيون ليبي اعلام كرد: علي عبدالله صالح ديكتاتور يمن براي همتاي ليبيايي خود نامه‌اي ارسال كرده ولي درباره محتواي نامه خبري منتشر نشده است. از شروع انقلاب مردم ليبي در 28 بهمن سال جاري تاكنون اين اولين بار است كه رئيس يك كشور عربي براي قذافي نامه مي‌فرستد. علي عبدالله صالح خود نيز در معرض سقوط است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.